Fullmåne

Får lite lätt panik. Jag har varit vaken sen klockan 2 på natten, samtidigt som Ally sovit gott. Det är ett sådant slöseri med sovtid, jag tror inte att man fattar det om man inte är förälder själv. Nu är han vaken igen, men kaaanske att han somnar om och jag kanske kan få en timme eller två nu på morgonen.

Jäkla fullmåne. Har inte haft så mkt problem m fullmånar innan men den här helgen har jag sovit asdåligt. Hoppas att det bara är pre-moon-syndrom och inte post-moon-syndrom. Nu i natt var det ju fullmåne så förhoppningsvis får jag sova ikväll. Men det är drygt, för idag ska jag på baby-sim på morgonen (så ingen chans att sova igen), och sen hade jag tänkt försöka städa lite vilket verkligen behövs, laga lasagne och så skulle vi fira att vi varit ihop i 4 och ett halvt år idag.... Och allt det känns som att det kommer att sabbas för att jag kommer att vara astrött och pms-ig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0