En lång dag är slut.

Var uppe mellan 2 och 7 imorse, sen fick jag sova en 40 min innan vi stack iväg till babysimmet. Det har varit en jävligt lång dag, men ändå rätt bra.

Ally gillar att simma nu, han plaskar på och verkar glad. Gjorde ett par dyk och "torpedade" honom (ledaren håller i honom och skickar honom under vattnet till mig, så att han simmar själv i en sekund eller två). Han älskar att plaska i vattnet nu, riktigt gulligt. I slutet blev han lite trött och höll i mig hela tiden, men det är också rätt härligt - så fort han kommer nära mig så hugger han tag och kramar(/nyper) mig håååårt!

Hjärtehjärtevännen mig!

Jaha, sen kom vi hem, käkade och så började jag städa. Hann inte så mycket som jag tänkt, trots att Emeli kom över för att hjälpa till att passa Ally så att jag kunde köra på. Men hans behov får ju liksom gå först. Har gjort mycket av plockjobbet, bara lite dammtorkning och dammsugning kvar. Ska bli SKÖNT att ha en ren lägenhet igen - jag ska verkligen försöka få det gjort tidigt imorgon.

Idag är det 4 år och 6 månader sen jag och Fraser satt på Tempo och diskret flyttade undan ljushållarna och salt/pepparkaren på mitten av bordet så att vi skulle kunna nå att kyssa varandra om det blev läge. Det var en bra date. Vi pratade i tre timmar och kysstes sen i tre.

4 år och 6 månader senare har vi ett rätt tjusigt kvitto på vår kärlek.




Imorgon ska jag tvätta (pust) göra klart städningen, gå på promenad med aussie-Rebecca och sen slutföra pedagogiskt drama-uppsatsen tillsammans med min grupp på kvällen. Ännu en lång, full dag. Haha, jag har rätt mycket att göra fast att jag är mammaledig...

I alla fall. Lång dag. Okej dag. Nu är det definitivt dags för sängen för min del!

Kommentarer
Postat av: Eva

Världens finaste kvitto.

2012-05-07 @ 22:04:31
URL: http://wennasandbrante.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0