Tidshopp

så blir det såna där skutt ibland. jag gillar verkligen inte att blogga när saker och ting liksom bara läggs på hög - plötsligt känns det som när du har tänkt i århundraden att du ska säga t.ex. förlåt till en person, och det inte blir av. så går du och bär på det där förlåtet och det blir tyngre och tyngre tills du kommer fram till att det är lika bra att ge upp, för det kommer aldrig att hända ändå.

Fast, det är inte så att jag just nu är lessen för att jag inte sagt förlåt till någon. Det var bara en liknelse, poängen var bara att jag inte riktigt haft tid att blogga och då känns det plötsligt som att det fanns för mycket att säga och...

varför använder jag en liknelse om jag sen ska förklara den explicit? i'm a funny girl.

imorgon ska jag till IKEA och mysa med mina föräldrar (separat, eller, jag ska till IKEA med pappa men myset blir nog snarare efteråt. IKEA är inte världens mysställe). På söndag ska jag förhoppningsvis träffa två sköna donnor på M. Också separat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0