Return of the stadsbo

Planerad återkomst: snart.

Det har varit så jäkla skönt att slappa på landet. Faktiskt. Det tycker jag nästan aldrig, men just nu har det varit underbart. Tyst. Lugnt. Soligt och massa frisk luft (fast jag har mest varit inne). Schyssta föräldrar som skämmer bort mig och Ally. Och det är härligt att ha vuxna människor att prata med mer än kanske en timme om dan.

A har haft kul också. Nya grejen är att göra vågen. Han sträcker upp händerna i luften, och då sträcker vi också upp händerna, högt, högt! Så skrattar han glatt - att han som är så liten kan få oss att göra saker! Underbart. Så vi sitter runt middagsbordet och gör vågen, allihopa. Någon borde filma det.


Men. Snart är jag tillbaka igen. Malmö, Malmö i mitt hjärta. Det är en bra stad det med.
 
 
Vi hann träffa morbror också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0