Beco 2

 
 
Jag är helt kär i den. Gick runt och dammade med en lite smågnällig A på magen. Eller - rättare sagt, han var gnällig och grät när han var själv på golvet, men så upp i selen och så sa han inte ett pip (utom nån gång när jag satte mig ner och började kolla mailen - man ska stå och röra sig). Så jag gick runt och dammade lite och plockade undan, sen började han kännas väldigt slapp, så jag tänkte att jag skulle försöka få honom att somna. Lägger ner honom på sängen och får efter en massa bök och stök ut honom ur selen - och han sover redan!

Perfekt! Så jag kan söva honom i den! Urgött - det är betydligt lättare än att kånka runt på honom utan sele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0