Preppa preppa preppa

Namngivningsceremoni för A nästa lördag. Alltså om en vecka. Alltså... gah.... Tur att jag har ett par redigt fina föräldrar som hjälper till att planera och organisera och fixa allt. Och på måndag kommer sambon hem och är redo att sättas i arbete. Hoppas jag ^^

Det kommer bli en fin dag, hoppas jag. Och i veckan ska jag göra roliga saker som att köpa en snygg outfit till A, och kanske t.om. en till mig själv (eller så kör jag på gravidklänningen från Paola Maria som jag haft på typ alla stora tillställningar det senaste året. Den funkar fortfarande, märkligt nog, och är det snyggaste plagg jag äger).
 
På onsdag går jag till Big Hair Mama, en ekologisk frisör här i Malmö och klipper mig. Förmodligen sidecut och kanske något roligt på andra sidan med. Sen tänkte jag hennafärga det, vill inte stoppa i mer kemikalier i håret eftersom jag fortfarande ammar. Ska bli spännande - jag vill va en tuff morsa, med coolt rött hår, inte bara en vanlig morsa, med trött råttfärgat hår i en slarvig tofs (alltså, jag fattar ju också att jag kommer att bli en morsa med trött coolt rött hår i en slarvig tofs, men whatever).
 
Långt rött är rätt på mig, men kort tufft är inte dumt det heller.
 
Typ 2010 tror jag, fotad av Nadja Jonasdotter
 
2007 (? så länge sen? herrrrrregud vad gammal jag är!) Jag ser ut som min lillebrorsa, men på ett snyggt sätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0