Shopping i Landskrona

Som vanligt till Ally dårå. Har köpt en till vagn för att kunna ha honom sittandes mot mig under sommaren. Det känns som att han är så himla liten, jag vill verkligen inte vända honom bort från mig än.

Landskrona (runt centrum/stationen) såg ut som en rätt trevlig stad. Gullig och mycket grönt. Men platt och blåsigt som bara den.

Vindpinade och lite farliga. Speciellt majblomman




Som sagt. Platt. Blåsigt.





 

Och så nyinköpet. Den är lite för stor för honom, men han är ju inte sex månader än heller, så just nu är den inpetad i förrådet. Tror den kommer att funka bra. Men det är himla svårt att köra med fyra låsta hjul när jag är van vid tre varav ett svängbart. Och kom på på tåget att det kanske inte var världens smartaste att köpa en vagn med svart läder inför sommaren, men jag får väl hänga lite tyg i den eller så så att det inte blir för varmt. Det löser sig alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0