De bästa ambitionerna....

Tänkte att jag skulle uppdatera den här bloggen ofta och verkligen hålla igång den, men det är himla svårt. Dels är det svårt för att jag inte vill skriva bara om Ally - den digitala motsvarigheten till att bara prata om sitt barn - men det är ju nästan det enda jag tänker på just nu.

Sen blir det också svårare att skriva när saker går sämre - sömnen har varit rätt dålig på sistone, så då har jag heller ingen lust att uppdatera för att jag är trött och sur hela tiden. Inatt gick det plötsligt bättre igen, och då poppar bloggen upp!

Men jag känner mig fortfarande lite lost i vad jag ska skriva om. Jag tänker ju en massa, och ser ändå en del tv o film jag skulle kunna skrivva om. Sen orkar jag inte samla tankarna och formulera mig.

Nä. Nu är der uppdaterat i alla fall. Jag återkommer med tankar en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0